wtorek, 12 lipca 2016

UltraSlim

Halidabra: Mi jakoś bez suplementów udaje się schudnąć, odstawiłam cukier, białe pieczywo, ziemniaki i makarony. Jem więcej warzyw i tak jak pisałam piję 3 litry wody źródlanej codziennie. I to mi wystarcza. Dokładnie tak samo postępuje od parunastu dni, i może jeszcze nie straciłam więcej jak 0,5kg, ale zdecydowanie lepiej się czuję, myślę właśnie nad dołączeniem jakiegoś suplementu diety dla polepszenia efektu, stosowałam ultraslim, ale to jakaś lipa chyba, bo nic sie nie zmieniło, co prawda nie byłam wtedy na diecie, ale waga nawet się nie zatrzymała ani nic... ktoś mówił mi kiedyś o jagodach akaji (? nie pamiętam dokładnie), czy to działa ktoś wie?”

Roxii26: Dziewczyny ostrzegam Was przed tym wynalazkiem, właśnie zakończyłam kurację dwumiesięczną ultra slim i co? Może to śmieszne ale przytyłam 2 kg. Wydałam prawie 200zl po to żeby zwiększyć swój apetyt. Nie wiem jak inni ale na mnie podziałało to z odwrotnym skutkiem, co prawda nie ćwiczyłam i prowadziłam normalny tryb życia jak przed kuracją ale zamiast schudnąć przytyłam. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!! SZKODA KASY!!!”

Oczywiście organizm każdego z nas reagować może całkowicie inaczej na suplementy diety takie jak Ultra Slim, opinie forumowiczek wyraźnie pokazują jednak, że przed zakupem tych tabletek warto się poważnie zastanowić. Jeżeli dwumiesięczna kuracja to koszt praktycznie 170 złotych, a w zamian mamy nie otrzymać żadnych efektów lub nawet przytyć, to produkt ten lepiej omijać szerokim łukiem!

http://biodyne.org | portal randkowy sympatia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz